Tuesday, April 12, 2011

maapkan saya andai membuatkan kamu merasa marah.

Salam.

Wahai insan yg telah sye usik perasaan dan kemarahannya..sye mintak maaf banyak2. andai tindakan itu membuatkan kamu menyimpan rasa yg kurang senang kepada saya. dan mungkin juga orang lain. walaupun kamu tidak menunjukkannya, saya tau kamu memendam perasaan itu. Saya juga manusia seperti kamu yang punya seribu kesalahan dan kadang2 tersilap pandangan serta pendirian.

Andai ianya boleh merosakkan hubungan kita, saya akui kesilapan tersebut. sye tahu kamu juga inginkan hubungan ini kekal, sebab itulah kamu menyimpan perasaan itu dan membiarkan ianya menyelubungi diri kamu sendiri. Sye juga mintak maaf sekiranya membiarkan kamu sama2 mengalami kesusahan dan kepayahan bersama saya dan yang lain. Mungkin semua ini ada hikmah dari Nya yang kita sendiri tidak tahu. 

wassalam.

No comments:

Post a Comment