Wednesday, October 13, 2010

KeeGoan???

SALAM....
smue org tau kn aper itu EGO?..selalunye ego ni kiter tujukan pd kaum adam..btol ker?mungkin yer n mungkin tidak..ntah sye pun x tau. Mungkin dye ego @ sye pun ego jgak.Sme2 la kter pk kan.
Pesanan buat semua lelaki, hargailah wanita yang menyayangi kamu. Jangan jadi macam aku. Matanya sangat cantik tapi aku selalu biarkan dia mengalirkan air mata dengan perbuatanku. Bibirnya sangat indah tapi aku selalu biarkan bibir itu tersenyum paksa kerana mangalah dengan setiap kemahuanku. Telinganya aku tak pernah nampak, terlindung, tapi telinga itu sering aku biarkan menerima segala marahku. Hatinya sangat lembut, dan aku selalu toreh dengan belati tajam dan aku biarkan dia merawat sendiri luka itu. Akhirnya, aku hanyalah lelaki ego yang tak memiliki apa-apa kerana dia sudah dimiliki orang lain.  
(@_@)                                         WASSALAM...

No comments:

Post a Comment